• Simple Item 24
  • 16
  • 17
  • 18

Iskolánk az Oroszlányi Utánpótlás Futball Clubbal együttműködve 2000 óta szervez nyári táborokat. Ez alatt a 15 év alatt belföldön: Velencén, Esztergomban, Véneken, Selypen; külföldön: Szlovákiában és Ausztriában nyaraltunk. A helyszínek kiválasztásánál törekszünk arra, hogy mind természeti, mind kulturális, mind történelmi értékek megismerésére alkalmas legyen a tábor. Az elsődleges cél azonban, hogy néhány vidám napot töltsenek együtt a gyerekek. A táborokat Mészáros István edző, Mészárosné Fehérvári Mónika és Varga Katalin pedagógusok vezetik.

Az idei tábor szálláshelye az esztergomi Prímás-szigeten volt, ahonnan indulva könnyen felfedezhettük a város érdekességeit.

Első nap a Vaskapu kilátóból fürkésztük a környéket, tervezgettük a ránk váró programokat. Másnap a Bazilika kupolájából csodáltuk meg a Duna és az alattunk elnyúló város szépségét. Majd a Duna múzeumban megtapasztaltuk mire képes a víz ereje. Délutánonként a párkányi strandra kisvasúttal utaztunk. Az egyik legizgalmasabb napunkon pedig ásatáson vettünk részt, aranyat mostunk, őslényekkel, ásványokkal ismerkedtünk. Kincsekkel megrakodva tértünk haza. Persze volt reggeli torna, szobaszemle, vetélkedő, foci, tábortűz, számháború, ajándékkészítés, és sok-sok játék.
A tábor felnőttjei: Kata néni és Mónika néni további vidám vakációt kíván a gyerekeknek, Möszi bácsi pedig arra figyelmeztet, hogy el ne felejtsék, hogy nyár végén napközis focitábor lesz a volt Gárdonyi iskolában augusztus 24-28-ig.

További fényképek találhatóak a Galéria.

Elérhetőségek

Oroszlányi Hunyadi Mátyás Általános Iskola
Oroszlány, 2840 Havasi Márton utca 1-3.