ÚJ LEHETŐSÉG!
-
Készült: 2019. március 13. szerda
Online regisztrációs felület: https://eugyintezes.e-kreta.hu/ kezdolap
Elektronikus ügyintézés felhasználói segédlet és projekt tájékoztató itt olvasható.
Előzetes regisztráció keretében a fenti weboldalon beküldheti a Szülő a gyermek adatait az általános iskolába, amely eredményeképpen jelentősen csökken az ügyintézés ideje.
A beiratkozás napján a megjelenés kötelező, ekkor történik meg a hivatalos okmányon lévő adatok ellenőrzése, és a kötelező dokumentumok benyújtása.
A beiratkozás napján az általános iskolában bemutatandó dokumentumok:
• A gyermek nevére kiállított személyi azonosító.
• A gyermek nevére kiállított lakcímet igazoló hatósági igazolvány.
• Az iskolába lépéshez szükséges fejlettség elérését tanúsító igazolás.
◦ óvodai szakvélemény;
◦ járási szakértői bizottság szakértői véleménye;
◦ sajátos nevelési igényű gyermekek esetében a Szakértői Bizottság szakértői véleménye.
• Nyilatkozat az életvitelszerű lakcímről.
• Nyilatkozat a közös szülői felügyeleti jog gyakorlására vonatkozóan, amelyre a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény XVIII. fejezete – „A szülői felügyelet gyakorlása” – előírásai az irányadók.