• Simple Item 24
  • Simple Item 23
  • Simple Item 22
  • Simple Item 21
  • Simple Item 19
  • Simple Item 18
  • Simple Item 17
  • Simple Item 15
  • Simple Item 13
  • Simple Item 12
  • Simple Item 11
  • Simple Item 10
  • Simple Item 9
  • Simple Item 8
  • Simple Item 7
  • Simple Item 6
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18

Az Oroszlányi Hunyadi Mátyás Általános Iskola 2019 szeptemberétől bizonyos ügytípusokra bevezeti az elektronikus ügyintézés lehetőségét a gondviselők számára.
Ezek közül a leggyakoribb ügytípusok a következők:
1. Tanulói mulasztás igazolása
2. Igazgatói engedély diák mulasztásának igazolására gondviselői kérelem benyújtása

Az elektronikus ügyintézés elindítását és nyomon követését az alábbi lépésenkénti leírással segítjük.

1. lépés: Az elektronikus ügy elindítása a KRÉTA napló felületéről:

1. lépés: Az elektronikus ügy elindítása a KRÉTA napló felületéről:


Lépjen be a KRÉTA napló felületére a https://klik031829001.e-kreta.hu címen. Fontos, hogy a gondviselői felhasználói névvel és jelszóval lépjen be.
Ha ezt a belépési lehetőséget nem ismeri, akkor a problémát írja le az iskola[kukac]hunyadi.oroszlany.hu címre küldött levélben és rövidesen megkapja a hozzáférését.
Belépés után a menüben látja az e-Ügyintézés menüpontot:

2. lépés: Az ügy elindítása az e-ügyintézés felületén:

2. lépés: Az ügy elindítása az e-ügyintézés felületén:

Az Oroszlányi Hunyadi Mátyás Általános Iskolában indítható leggyakoribb ügyek a Tanulmányokkal kapcsolatos ügyintézés részben találhatók, ott kell a megfelelőt kiválasztani. A kiválasztás után mindegyiknél egy űrlap jelenik meg a következő tartalmakkal:

Ügy neve: Tanulói mulasztás igazolása

Ügy neve: Tanulói mulasztás igazolása

Ez az ügy akkor indítandó, ha a szülői igazolása terhére (évente 10 nap) szeretne a gondviselő benyújtani igazolást vagy az orvos által kiadott igazolást szeretné eljuttatni az iskolába elektronikusan.

A tanuló adatain túl – melyek automatikusan megjelennek – kötelező megadni a mulasztás kezdetét és végét valamint ki kell választani, hogy szülői vagy orvosi igazolás benyújtását indítja. Ha orvosi igazolást választ ki, akkor csatolni kell az orvosi igazolást digitalizálva is (legegyszerűbb lefényképezni). A kérelem indoklása, bár nem kötelező, de segítheti annak könnyebb elbírálását.
A kérelem a beküldés előtt az Előnézet gomb mögött megtekinthető (egy pdf dokumentum jön létre), s ha mindent rendben talál, akkor a Beküldés gombbal a kérelem beküldhető.

A kérelmet NEM kell nyomtatva is eljuttatni az iskolánkba! Az elbírálásról ezen a felületen kap visszajelzést, aminek megjelenéséről emailben is értesíti Önt a rendszer.

Ügy neve: Igazgatói engedély diák mulasztásának igazolására kérelem benyújtása

Ügy neve: Igazgatói engedély diák mulasztásának igazolására kérelem benyújtása

Ez az ügy nagyon indokolt esetben akkor indítható, ha elfogyott a szülő által igazolható napok száma.

A tanuló adatain túl – melyek automatikusan megjelennek – kötelező megadni a távollét kezdetét és végét. Ezt a kérelmet kérjük indokolni! Fontos, hogy ilyen típusú kérelem csak előre adható be, azaz az adott napnál korábbi kezdetű kérelem nem indítható.

A kérelem a beküldés előtt az Előnézet gomb mögött megtekinthető (egy pdf dokumentum jön létre), s ha mindent rendben talál, akkor a Beküldés gombbal a kérelem beküldhető. A kérelmet NEM kell nyomtatva is eljuttatni az iskolánkba! Az elbírálásról ezen a felületen kap határozatot, aminek megjelenéséről emailben is értesíti Önt a rendszer.

3. lépés: A folyamatban lévő ügyek megtekintése:

3. lépés: A folyamatban lévő ügyek megtekintése:

Az elindított ügyek listája a baloldalon lévő Folyamatban lévő ügyek menüpont alatt érhetők el:

Amennyiben egy ügy Döntés vagy Lezárt státuszba került, akkor érdemes Megtekinteni. A megjelenő oldalon a Határozat fülön tudja a gondviselő megnézni az igazgatói döntést, ami a Megtekintés gombra pdf-ben le is tölthető.

A rendszer használatával kapcsolatos kérdéseiket, kéréseiket az iskola[kukac]hunyadi.oroszlany.hu címre küldhetik.

A rendszer teljes felhasználói kézikönyve itt megtekinthető.

Elérhetőségek

Oroszlányi Hunyadi Mátyás Általános Iskola
Oroszlány, 2840 Havasi Márton utca 1-3.
Telefon: (34) 361-155, 361-145
Fax: (34) 361-155
Email: iskola[kukac]hunyadi.oroszlany.hu
OM: 031829

Iskolai alapítvány

"Szülők és Pedagógusok a Gyermekekért" alapítvány
Adószám: 19148463-1-11

Honlap elérhetősége: https://www.gyermekekertalapitvany.hu/